'میک ان انڈیا' ویک : جھارکھنڈ کو ملے ,62,000 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کے تجاویز

0

جھارکھنڈ حکومت نے کہا کہ اس ادانی اور ویدانتا جیسی بڑی کمپنیوں سے 62,000 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کی تجاویز ملی ہیں۔ ان کمپنیوں نے بجلی، کھاد، اسٹیل اور کیمیکل جیسے شعبوں میں دلچسپی دکھائی ہے۔

جھارکھنڈ کے وزیر اعلی رگھووبر داس نے یہاں 'میک ان انڈیا' ویک کے دوران بات چیت میں نامہ نگاروں سے کہا، '' ہم نے تھرمل پاور پلانٹ اور کھاد مینوفیکچرنگ یونٹ لگانے کیلئے ادانی گروپ کے ساتھ ,00050 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کیلئے مفاہمت پر دستخط کئے ہیں۔ ''

داس نے کہا، '' ہمیں ویدانتا سے 2,000 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کی تجویز ملی ہے اور اس کیلئے ہم نے ایم او یو پر دستخط کئے ہیں۔ اس کے علاوہ ہمیں کیمیکل، آئی ٹی، کپڑا اور تعمیر جیسے شعبوں میں کمپنیوں سے 10،000 کروڑ روپے کی سرمایہ کاری کے 11 خط موصول ہوئے ہیں۔ ''

جھارکھنڈ حکومت نے گوتم ادانی کی قیادت والے گروپ کے ساتھ ,00015کروڑ روپے کا ایک سمجھوتہ تھرمل بجلی سيٹر لگانے کے لئے کیا ہے۔ اس کی صلاحیت 6001 میگاواٹ ہوگی۔ اس یونٹ سے تیار بجلی بنگلہ دیش گرڈ کو دی جائے گی۔

باقی 35000،کروڑ روپے سرمایہ کاری کوئلے سے چلنے متھین کھاد کی پیداوار کے لئے یونٹ لگانے میں کی جائے گی۔ داس نے کہا کہ جھارکھنڈ میں ملک کے 40 فیصد معدنیات ہیں اور یہ وہ واحد ریاست ہے، جہاں کوئلہ اور لوہے دونوں کے ذخیرے ہیں۔