بالی ووڈ ستاروں کا بین الاقوامی سطح پر شاندار مظاہرہ

0

دیپکا پادوکون، پرینکا چوپڑا اور عرفان خان کچھ ایسے نام ہیں، جنہوں نے پردہ سیمی پر اپنے چھوٹے چھوٹے لیکن اہم کرداروں سے بین الاقوامی فلموں یا سیریلوں میں گزرتے سال میں اپنی جگہ بنا ہی لی۔ خوب نام بھی کمایا ہے۔ کچھ لمحات کے لئے ہی سہی ان کی اداکاری سے بالی وڈ کے یہ بڑے ستارے اس سال ہالی وڈ کی بڑے پروجکٹوں سے جڑنے میں کامیاب رہے۔

پٹبل اور وِل ائی ایم جیسے بین الاقوامی فنکاروں کے ساتھ اپنی گائکی کا آغاز کر چکی بالی ووڈ اداکارہ اور سابق مس ورلڑ پرینکا چوپڑا نے اے بی سی ٹی وی کی دلچسپ سیریز 'كواٹكو' میں ایف بی آئی افسر کے کردار میں بااثر اداکاری کا ثبوت دیا۔ امریکہ میں كواٹكو کا پہلا سیزن حال ہی میں مکمل ہوا ہے۔

یلیکس پیرش نامی مرکزی کردار میں اپنی شاندار اداکاری سے جان ڈالنے والی پرینکا کے کام کی بین الاقوامی سطح پر تعریف ہوئی ہے اور ان کے اس کردار کو پیپلز چوائس اوارڈس 2016 کی نئی سیریز میں پسندیدہ اداکارہ ضمرے میں نامزد کیا گیا ہے۔

عرفان مسلسل ہالی وڈ فلموں میں موجودگی درج کراتے ہیں۔ 'جراسک ورلڈ' میں پارک کے مالک کے طور پر ان کا کردار ان کے لئے سال کی ایک اچھی شروعات رہی۔

اس سے پہلے 'لائف آف پائی'، 'دی امیجنگ اسپاِئڈرمین' اور 'سلم ڈاگ ملینئر' میں ان کی اداکاری نے انہیں عالمی فلموں میں خاص شناخت والا عطا کی ہے۔ ان کی آنے والی ہالی وڈ فلموں میں رون هاورڈ کی سنسنی خیز 'انفیرنو' کافی اہم نام ہے، جو کہ ڈین براؤن کی ناول پر مبنی ہے۔ یہ فلم اکتوبر 2016 میں رلیزہوگی۔

فلم 'پيكو' میں عرفان ساتھی فنکار اور بالی ووڈ پر راج کرنے والی دیپکا نے بھی ایک بین الاقوامی معاہدہ کیا ہے۔ وہ سپر اسٹار VIN ڈیزل کی 'ایكس ایكس ایكس' فرنچائزز کی آنے والی کڑی سے منسلک ہیں۔ تاہم دیپکا نے اس بارے میں کوئی بیان نہیں دیا ہے، لیکن 'فاسٹ اینڈ فیریس' کے اسٹار کے ساتھ ان کی تصاویر سوشل سائٹس پر آنے سے ان کی اس کڑی سے منسلک کرنے کی ایک طرح سے تصدیق ہو گئی ہے۔ دیپکا کو 'فیوریس 7' کی بھی پیشکش ہوئی تھی لیکن بالی ووڈ میں ایک پروجیکٹ میں مصروف ہونے کی وجہ سے وہ اس میں کام نہیں کر پائی تھیں۔

دیپکا تو ' فیوریس 7' میں کام نہیں کر پائیں، لیکن اس نوجوان ہندوستانی فنکارعلی فضل کو ایک بین الاقوامی بریک مل گیا۔

بہت سی بین الاقوامی فلموں میں کام کر چکیں جانی مانی اداکارہ شبانہ اعظمی بی بی سی ون کی منی سیریز 'کیپٹل' سے منسلک ہیں۔ یہ جان لیچیسٹر کی اسی نام سے لکھی گئی bestseller ناول پر مبنی ہے۔ اس شو میں شبانہ برطانیہ میں دہشت گردی کے معاملے میں قید ایک نوجوان پاکستانی شخص کی پریشان حال ماں کا کردار ادا کر رہی ہیں۔

نرگس فاخری کے ہالی وڈ میں قدم ذرا خاموشی سے ہی پڑے ہیں، لیکن 'لی لوکا' کے طور پر ان کے کردار والا ان کا یہ پروجیکٹ باکس آفس میں اچھا مظاہرہ کرنے میں کامیاب رہا۔ اس کامیڈی فلم میں جوڑ لآ، جیسن سٹیتھم اور روز بائرنے اہم کردار بھائے ہیں۔

ہندی فلم 'لنچ باكس' میں شاندار آغاز کرنے والی نمرت کور نے مشہور امریکی ٹی وی سیریز 'ہوم لینڈ' کے ذریعے اپنی بین الاقوامی شروعات کی۔ اس سیاسی رونگٹے کھڑے کر دینی والے چوتھے سیاسی تھریلر سیشن میں انہوں نے پاکستانی آئی ایس آئی ایجنٹ تسنیم قریشی کا کردار ادا کیا۔

کور کو ان کی پریزنٹیشن کے لئے ہالی وڈ کی اسکرین ایکٹر گلڈ اوارڈس کی جانب سے سرٹیفکیٹ دیا گیا۔ 'لائف آف پائی' کے اداکار سورج شرما بھی اس شو کا حصہ تھے۔