آئی ایس آئی ایس سے لڑنے کے لئے اپنے بھاری بھرکم جسم کا استعمال کرنا چاہتے ہیں ویٹلفٹڑسجّاد غریبی

0

سجّاد غریبی پرشین هركولس یا ایرانی ہلک کے نام سے جانے جاتے ہیں- اس 24 سالہ ویٹلفٹر کا وزن 330 پونڈ ہے۔ سجاد اپنے اس بھاری بھركم جسم کا استعمال اب آئی ایس آئی ایس کے خلاف لڑنے کے لئے کرنا چاہتے ہیں۔

پھوٹو- ڈیلی میل
پھوٹو- ڈیلی میل

سجاد نے ایران کی فوج میں بھرتی ہونے کے لئے درخواست کی ہے۔ بی بی سی اور ڈیلی میل کے مطابق، وہ شام میں آئی ایس آئی ایس کے خلاف لڑنے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ وہ شیعہ لوگوں کو اسلامی اسٹیٹ سے بچانا چاہتے ہیں۔

سجاد کے مطابق، ان کا یہ وزن ان کی مسلز کی وجہ سے ہی ہے۔ سجاد کی مقبولیت کا اندازہ اس بات سے لگایا جا سکتا ہے کہ انسٹاگرام پر ان فالورس کی تعداد 59 ہزار سے زیادہ ہے۔

تصویر - سكير
تصویر - سكير

سجاد کے اسٹاگرام اكاوٹ میں ان کے کھانے پینے کے بارے میں زیادہ نہیں ہوتا، بلکہ وہ روزانہ اپنی الگ الگ تصاویر اس پر شیئر کرتے رہتے ہیں. وہ پاورلپھٹگ کے زمرے کے مقابلوں میں حصہ لیتے رہتے ہیں اور ان کے بھاری بھرکم جسم اور حیران کرنے والی باہوں کی وجہ سے ہی وہ زیادہ مقبول ہوئے ہیں۔ آئے دن ان کے حیرت انگیز جسم کی عکاسی والی فوٹو وائرل ہوتی رہتی ہیں۔

تصویر - یو ٹیوب
تصویر - یو ٹیوب

سوشل میڈیا پر سجاد غریب کی مقبولیت بڑھتی جا رہی ہے۔ وہ اپنے اكاٹ پر اپنے خوبصورت جسم سے لوگوں کی توجہ اپنی طرف متوجہ کرتے رہتے ہیں۔ وہ لکھتے تو فارسی میں ہیں، لیکن ٹیگز انگریزی میں لگاتے ہیں. سٹرانگ مین، اسٹرانگ باڈی، بگ، مسلز، پاورفل جیسے ٹیگ انکے اكاونٹ میں خاص طور پر دیکھنے کو ملتے ہیں۔

سجاد اپنے فارغ وقت میں مختلف اشیاء کے ساتھ تصاویر كھچواتے ہیں۔ حالانکہ کار میں بیٹھنا ان کے لئے کافی مشکل ہوتا ہے، لیکن اس کے باوجود کار ڈرائیو کرتے ہوئے بھی ان کی تصاویر وائرل ہوئی ہیں۔ ان کی زیادہ تر تصاویر میں مسلز کا مظاہرہ زیادہ ہے۔

- تھنک چینج انڈیا