کیاآپ کے اسٹارٹپس کو پی آر اور میڈیا کی مدد چاہئے؟ ' دی پروفیٹس' حاضر ہے

0

وزیر اعظم نریندر مودی کی پہل پر اسٹارٹپس کی حوصلہ افزائی کی کوششیں مسلسل جاری ہیں، ان کا اثر بھی دکھنے لگا ہے۔ نئے نئے اسٹارٹپس کے منصوبے اور اس پر صحیح طریقے سے عمل کر ملک اور معاشرے کو ایک سمت دینے کی پرزور کوشش جاری ہے۔

ایسے میں ایک چیز کی مسلسل ضرورت محسوس ہو رہی ہے - اسٹارٹپس کو بہتر طریقے سے چلانے کے لئے، ان کے دوسرے کام جیسے عوام تک اس کی رسائی کے لئے میڈیا، پی آر کی خدمات حاصل کرنا بھی ایک چیلنج بن جاتا ہے۔

اسٹارٹپ- میں نئی نئی کامیابی اور اس کے میڈیا کے کام کو دیکھتے ہوئے ہی اس شعبے میں http://theprophets.in کی شروعات کی گئی۔ پروفیٹس کا آغاز مئی 2015 میں ہوئی۔ کمپنی کا دعوی ہے کہ انہوں نے اسٹارٹپس کی حوصلہ افزائی کے لئے کمپنی کی شروعات کی گئی ہے۔ ان کی خدمت دیگر پی آر کمپنی سے بالکل جدا ہے اور وہ بہت ہی تخلیقی ہیں. پروفیٹس کے بارے میں بانی ترگم مکھرجی کہتے ہیں،

"جب میں ممبر آف پارلیمنٹ راجیو چندر شیکھر کے لئے پبلک ریلیشنز کا کام سنبھال رہا تھا اس وقت مجھے لگا کہ اس شعبےمیں بہت سے مواقع موجود ہیں اور میں نے اسٹارٹپ ایکو سسٹم کو قریب سے دیکھا۔ میڈیا میں اسٹارٹپس کو لے کر بہت ہی جوش تھا اور اس کے بارے میں تفصیل سے لکھا جا رہا تھا۔ لیکن میں نے یہ بھی سوچا کہ کیا دوسرے پی آر ایجنسی خاص اسٹارٹپ کے لئے ویلیو ایڈیشن کام کر پا رہی ہے، جو آپ کی مصنوعات کو پبلک ڈومین میں لانے کے لئے جدوجہد کر رہے ہیں۔ ملک بھر میں بہت سی پی آر ایجنسیاں ہیں اور ان کی خدمت عام طور پر مہنگی ہوتی ہے اور وہ بہت ورٹكلس اور کلائنٹس کو دیکھتے ہیں، ایسے میں کسی اسٹارٹپ کے لئے مکمل توجہ دے پانے کا امکان کم رہتا ہے۔ عام طور پر اسٹارٹپ کاآغاز کے دنوں میں لوت اقتصادی پلہو کے معاملے میں فکرمند رہتے ہیں اور ہر کسی اسٹارٹپ کے پاس مہنگی پی آر ایجنسی کی خدمت لے پانا ممکن نہیں ہے۔

راجیو چندر شیکھر کے ساتھ کام کرتے ہوئے جن اقدار اور اصولوں کو میں نے سیکھا اور جو تجربے میرے پی آر ایجنسی کے ساتھ کام کرتے ہوئے تھے، انہیں لے کر میں ایک مشن پر نکل پڑا۔ میں نے استعفی دیا اور پروفیٹس کی شروعات کی ۔ یہ ایک اسٹارٹپ ایجنسی ہے جس کا ارادہ اسٹارٹپس کو سروس دینا ہے۔ "

کمپنی کے بانی ترگم مکھرجی

دلچسپ آغاز

ترگم مکھرجی بتاتے ہیں کہ انہوں نے ابتدائی دنوں میں کسی عام اسٹارٹپ کی ہی طرح آفس اسٹاک اور اخراجات کو کنٹرول میں رکھنے کے لئے کم از کم اوپری خرچ کی اور ملٹی ٹاسكنگ کی جیسے کی اسٹاٹپ میں کی جاتی ہے۔

ترگم کے مطابق،

"حقیقت یہ ہے کہ میرے پاس ٹیک زون کی کمپنیوں کی پی آر سنبھالنے کا تجربہ نہیں تھا اور اسی وجہ اسٹارٹپ کاروبار کے لئے بالکل مختلف نقطہ نظر اپنانے میں مجھے مدد ملی۔"

Prophets کی پہلی کامیابی

ترگم کے مطابق،

"ہمیں پتہ تھا کہ ہمیں اپنے آپ کو ثابت کرنا ہوگا اور ہمیں MoveInSync کے ساتھ کام کرنے کا موقع ملا۔ MoveInSync ایک بہترین پروڈکٹ تھا اور وہ کاروبار کے لحاظ سے بہتر کر رہا ہے۔ لیکن اس کے بارے میں میڈیا میں کوئی ذکر نہیں ہوا۔ ویسے بھی کسی اسٹارٹپ کے بارے میں تبھی ذکر ہوتا ہے جب اس کو فنڈنگ ملتی ہے۔ MoveInSync کے ساتھ کام کرتے ہوئے ہمارا مقصد اس مارکیٹ میں اہم کھلاڑی بننا تھا۔ اور ہم نے اسے بڑی آسانی کے ساتھ کیا، بہت سی غیر روایتی حکمت عملی اور طریقوں کو اپنانے کی وجہ سے ایسا ممکن ہو پایا۔ "

بڑی ایجنسی سے الگ ہٹ کر کام کرتے ہوئے ترگم نے تمام کلائنٹس کو ذاتی طور پر وقت دینا شروع کیا۔ عام طور پر بڑی ایجنسیاں ہر ایک کلائنٹ کے لئے ایک ایک سے زیادہ ایكزكيوٹوس ركھتی ہیں، لیکن ترگم نے ایسا نہ کرتے ہوئے ہر ایک کلائنٹ کے لئے وقت نکالا اور ان کی بات سنی۔ انہوں نے یہ بھی طے کیا کہ وہ ایک محدود تعداد سے زیادہ کلائنٹس کے ساتھ کام نہیں کریں گے تاکہ پروڈكٹوٹی بہتر ہو۔ کمپنی کو براہ راست سی ای او اور بانی کے ساتھ رابطہ کرتی ہے، اس معاملے میں بھی کمپنی کی اپروچ منفرد ہے۔

کمپنی اب تک VizExperts، MoveInSync، ApnaComplex اورSaama capital کے ساتھ کامیاب کام کر چکی ہے۔

ویب سائٹ..  http://www.theprophets.in/

قلمکار: ایس ابراہیم

مترجم : زلیخہ نظیر

..................

 کچھ اور کہانیاں پڑھنے کے لئے ’یور اسٹوری اُردو‘ کے فیس بک پیج پر جائیں اور ’لائک‘ کریں۔

FACE BOOK

کچھ اور کہانیاں پڑھنے کے لئے یہاں کلک کریں

Related Stories