جاپان کا 83,000 کروڑ روپے کا 'میک ان انڈیا' فنڈ

0

ہندوستان کے ساتھ دو طرفہ تعاون بڑھانے پر زور دیتے ہوئے جاپان نے1,500 ارب یوآن: قریب 83,000 کروڑ روپے: کا 'میک ان انڈیا' فنڈ قائم کیا ہے، جبکہ ہندوستان نے 'جاپان صنعتی شہر' میں سرمایہ کاری اپنی طرف متوجہ کرنے کے لئے ایک خاص محرک پیکیج لانے کا وعدہ کیا ہے۔

وزیر اعظم نریندر مودی نے 1,500 ارب یوآن کی خصوصی میک ان انڈیا فنڈ کا خیر مقدم کیا ہے۔ یہ مالی سہولت نپن ایکسپورٹ اینڈ انویسٹمینٹ انشورنس اور جاپان بینک فار انٹرنیشنل كارپوریشن طرف کی گئی ہے۔

وزیر اعظم نریندر مودی اور جاپان کے وزیر اعظم شنجو آب کے درمیان ملاقات کے بعد جاری مشترکہ بیان میں یہ کہا گیا ہے۔ اس مالی سہولت کا مقصد جاپان سے ہندوستان میں براہ راست سرمایہ کاری کو فروغ دینا ہے۔ اس کے ساتھ ہی ان کے ہندوستان میں شراکت داروں کے ساتھ کاروباری سرگرمیوں کو حمایت دینا بھی ہے۔ اس میں ضروری بنیادی ڈھانچہ خصوصیات کی ترقی اور میک ان انڈیا میں مدد کرنا ہے۔

مشترکہ بیان میں کہا گیا ہے کہ وزیر اعظم آب نے مالیاتی شعبے سمیت دیگر علاقوں میں بہتر اقدامات کو آگے بڑھانے کی اپنی امید ظاہر کی ہے۔ اس میں کہا گیا ہے کہ دونوں وزرائے اعظم نے میک ان انڈیا پالیسی کے تحت باہمی تعاون کو گہرا کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

دونوں فریقوں نے جاپان صنعتی شہر تیار کرنے کی اپنی منشا کو دوبارہ ظاہر کیا ہے۔ اس میں آنے والی کمپنیوں کو سرمایہ کاری کی حوصلہ افزائی بھی کی جائےگی ۔ اس حوصلہ افزائی سیج کی طرح موجودہ پالیسی کی شکل میں دیے جانے والے حوصلہ افزائی سے کم نہیں ہوگی۔ اس کے علاوہ دونوں طرفین ہندوستان میں مجوزہ جاپانی صنعتی شہر میں جاپانی سرمایہ کاری کوراغب کے لئے خصوصی پیکیج تیار کرنے کی سمت کام کریں گے۔