کمائی میں شاہ رخ نے سلمان کو پچھاڑا

0

فوربس انڈیا کی مشہور کمائی پوتوں کی فہرست

سلمان سے 50 کروڑ سے زیادہ کی کمائی شاہ رخ کی ۔۔۔

امیتابھ بچن تیسرے نمبر پر ۔۔۔

ملک میں کمائی کے لحاظ سے مشہور شخصیات میں بالی وڈ اداکار شاہ رخ خان پھر ایک بار سر فہرست ہیں۔ فوربس انڈیا نے انہیں پہلے مقام پر رکھا ہے۔ ان کی اس سال 257.5 کروڑ روپے کی کمائی ہونے کا اندازہ ہے اور انہوں نے اس معاملے میں سلمان خان کو پیچھے چھوڑ دیا ہے۔ فوربس کی تازہ فہرست میں اس بات کا خلاصہ کیا گیا ہے۔

فوربس نے اپنی سالانہ فہرست 'انڈیا سیلیبریٹی لسٹ، 2015' میں کہا ہے کہ اداکار شاہ رخ اپنے دوست سلمان خان سے گزشتہ سال پیچھے ہو گئے تھے اور تیسرے مقام پر آ گئے تھے۔ یہ فہرست اس وقت آئی ہے جب سلمان کو بمبئی ہائی کورٹ نے کل قریب 13 سال سے چلے آ رہے ہٹ اینڈ رن معاملے میں بری کر دیا۔

تازہ فہرست کے مطابق سلمان کی کمائی 202.75 کروڑ روپے ہے جو شاہ رخ خان کی آمدنی سے 50 کروڑ روپے کم ہے۔ امیتابھ بچن تیسرے مقام پر ہیں جبکہ گزشتہ سال وہ دوسرے نمبر پر تھے۔

فوربس کے مطابق سب سے اوپر 100 مشہور شخصیات کی کل جائیداد 2,819 کروڑ روپے ہے جبکہ سنیما اور کرکٹ کے میدان کی شخصیتوں نے ہی ابتدائی 10 جگہوں پر دبدبہ بنا ئے رکھا ہے۔

فہرست میں مہندر سنگھ دھونی چوتھے نمبر پر ہیں۔ اس کے بعد بالترتیب عامر خان، اکشے کمار، وراٹ کوہلی، سچن تندولکر، دیپکا پادکون اور رتیک روشن نے جگہ پائی ہے۔

میگزین کے مطابق کمائی کے اندازے کے علاوہ 100 مشہور شخصیات کی فہرست میں مقبولیت پر بھی غور کیا گیا ہے۔ '' ان شخصیات کی سابق کمائی اور ان کی مقبولیت کے پوائنٹس کا اضافہ اس کریہ فہرست تیار کی گئی ہے۔ '' اگر صرف کمائی کو دیکھا جائے تو 50 سال کے شاہ رخ خان فہرست میں پہلے مقام پر جبکہ سلمان دوسرے نمبر پر ہیں۔ وہیں اکشے کمار تیسرے مقام پر ہیں جبکہ دھونی اور بچن بالترتیب چوتھے اور پانچویں نمبر پر ہیں۔

فوربس کے مطابق شاہ رخ خان کی 257.5 کروڑ روپے کی کمائی 'فوربس انڈیا سیلیبرٹيز 100' کی فہرست کے چار سال کی تاریخ میں کسی بھی مشہور شخصیت کے مقابلے سب سے زیادہ ہے۔ میگزین کے مطابق، اگرچہ 'مقبولیت' کے حساب سے درجہ بندی کے معاملے میں وہ اب بھی پیچھے ہیں اور 73 سال کے بچن سب سے اوپر ہیں۔

فہرست میں عامر خان نے پہلی بار پانچواں مقام حاصل کیا اور ان کی کمائی104.25 کروڑ روپے ہے جو گزشتہ چار سال میں سب سے زیادہ ہے۔

فوربس نے کہا، '' یہ 2012 میں ان کی کمائی سے 104 فیصد زیادہ ہے۔ وہیں دوسری طرف عالیہ بھٹ اور مادھوری دکشت بھی فہرست میں اوپر آئی ہیں ۔۔۔ '' اس سال کی فہرست میں کچھ شخصیات کے صفوں میں قابل ذکر بہتری آئی ہے۔ اس لنک میں دھنُش ہیں جو 37 ویں مقام پر آ گئے ہیں۔ وہیں روہت شرما اور الو ارجن بالترتیب 12 ویں اور 42 ویں نمبر پر ہیں۔

فہرست میں 14 لوگوں کو پہلی بار مقام ملا ہے۔ ان میں روی چندرن اشون: 31 :، فلم ساز ایس ایس راجمولي اور اداکار پربھاس شامل ہیں۔ 'باہو بلی' کی کامیابی سے راجمولي اور پربھاس کو فہرست میں جگہ ملی ہے۔