جودھپور کا امید بھون پیلیس دنیا کا بہترین ہوٹل

0

دنیا کی سب سے بڑی ٹریول ویب سائٹ ٹرپ ایڈوائزر نے ہوٹل کے لئے مسافر چوائس اوارڈس جیتنے والوں کا اعلان کیا ہے، جس میں جودھپور کے امید بھون پیالیس کو دنیا کا بہترین ہوٹل قراردیا گیا ہے۔ پہلی بار کوئی ہندوستانی ہوٹل عالمی فہرست میں پہلے نمبر پر پہنچا ہے۔

ٹرپ ایڈوائزر کے مطابق، "ہندوستان سے پانچ هوٹلوں- امید بھون پیلیس ، دی اوبیرائے ونيولاس، تاج رامباغ پیالیس، آرینج کاؤنٹی رزارٹس اور بوگین وليا گیسٹ ہاؤس نے عالمی فہرست میں جگہ بنائی ہے۔ وہیں ایشیائی فہرست میں ہندوستان 26 ایوارڈز کے ساتھ سب سے اوپر رہا۔ "

رپورٹ کے مطابق، 58 ایوارڈز کے ساتھ راجستھان ہندوستانی ریاستوں میں پہلے نمبر پر قابض رہا، جبکہ 26 ایوارڈز کے ساتھ کیرالہ دوسرے اور 20 ایوارڈز کے ساتھ کرناٹک تیسرے نمبر پر رہا۔ وہیں بڑے شہروں میں 12 ایوارڈز کے ساتھ نئی دہلی سب سے آگے رہا۔

ٹرپ ایڈوائزر کے کنٹری منیجر نکھل گنجو نے کہا،

'' دنیا بھر میں سفر کرنے والوں کے جائزے کی بنیاد پر اس غیر معمولی کامیابی کے لئے امید بھون پیلیس کو مبارکباد دیتا ہوں۔ ''

لگجری کلاس میں راجستھان کے اوبرائے ونولاس کو جبکہ بہترین سروس کے لئے ہماچل پردیش کے وائلڈ فلورا ہال کو بہترین ایوارڈ سے نوازا گیا ہے۔ وہیں بریڈ اینڈ بریک فاسٹ کلاس میں گوا کے کاسا دی پريا کو نوازا گیا ہے۔