خاندانی باورچی خانے کے راز کھولتی زرين خان کی کتاب 'كوک بُک'

0

بالی وڈ اداکار پروڈیوسر سنجئے خان کی بیوی زرين خان کی باورچی خانے سے متعلق پہلی کتاب: 'كوک بُک' 'خاندانی راز' میں پارسی، مسلم اور کانٹنینٹل ذائقوں کو شامیل کیا گیا ہے۔

 زرين کا کہنا ہے، '' میرے خاندان میں لوگ کھانے کا اعلی شوق رکھتے ہیں۔ یہ سچ ہے کہ مرد کے دل کا راستہ اس کے پیٹ سے ہوکر جاتا ہے۔ آج کل خواتین گھر میں کھانا نہیں بنانا چاہتی کیونکہ وقت کی کمی ہے اور کیریئر بھی ہے، لیکن میرا خیال ہے کہ گھر کی عورت کو اپنے شوہر اور خاندان کے تئیں محبت ظاہر کرنے کے لئے کم از کم ایک ڈش خود بنانا چاہئے۔''

شاندار پارٹیوں کی آرگنائزر کے طور پر جانی جانے والی زرين کی اس کتاب کی اشاعت رولی بکس نے کی ہے۔ حال ہی میں یہاں فرانسیسی سفیر فرینكوائس رچيئر کی رہائش گاہ پر کیا گیا۔

اس موقع پر پبلیشر پرمود کپور، جئے پور کی راجماتا پدمنی دیوی، ایم پی ششی تھرور، شہناز حسین اور زرين کے شوہر سنجئے، بیٹی فرح علی خان اور سمون ارورا خاندان کے دیگر ارکان کے ساتھ موجود تھے۔

زرين نے یہ کھانا پکانے کے یہ طریقے اپنی ساس بی بی فاطمہ بیگم خان سے سیکھے ہیں۔ انہوں نے کہا، '' میں اپنی ساس فاطمہ بی بی کو کھانے کی تیاریوں کی نگرانی کرتے ہوئے دیکھتی تھی۔ وہ ایک کرسی پر بیٹھ جاتی تھیں اور اپنے سامنے سیگڑی رکھوا لیتی تھیں پھر کھانے میں استعمال کئے جانے والے اشیاء صحیح تناسب میں ڈالے جا رہے ہیں یا نہیں یہ دیکھتی تھیں۔ ہمیشہ تازہ مواد اور مصالحے کے استعمال پر زور دیتی تھیں۔ ان سے میں نے جانا کہ کھانا پکانا ایک فن ہے اور کھانا پکاتے وقت صبر رکھنا پڑتا ہے۔'' طویل عرسے کے دوران انہوں نے ان پاک طریقوں کو اپنی ساس سے سیکھا اور اپنی بیٹیوں تک پہنچایا۔ انہی طریقوں کو اس کتاب میں جگہ دیی گی ہے۔ اس میں پارسی، مسلم اور كنٹينٹل ذائقوں کی خوشبوپیش خدمت ہے۔(پی ٹی آئی)