'ابھی ہندوستان میں ہونا سمجھداری ہے' ہند برطانیہ کے درمیان 9 ارب پونڈ کے سودے میں 6 اہم معاہدے

0

'ابھی ہندوستان میں ہونا سمجھداری ہے' ہند برطانیہ کے درمیان 9 ارب پونڈ کے سودے میں 6 اہم معاہدے

ہندوستانی سرمایہ کاروں کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہوئے وزیر اعظم نریندر مودی نے کہا کہ ہندوستانی معیشت کی ترقی کے لئےضروری رہنماِئانہ خطوط بنائے گَئے ہیں۔ انہوں نے یہ اعتماد بھی دلایا کہ آنے والے دنوں میں یہ حالات بہتر ہوتی جائیں گی۔

مودی نے کہا کہ براہ راست غیر ملکی سرمایہ کاری: ایف ڈی آئی کے تازہ اصلاحات کے بعد ہندوستان اب غیر ملکی سرمایہ کاری کے لئےسب سے کھلے ممالک میں سے ایک ہے۔ انہوں نے زور دے کر کہا،'' ابھی ہندوستان میں ہونا سمجھداری ہے۔''

وزیر اعظم نے کہا کہ وہ ذاتی طور پر برطانوی حکومت اور کمپنیوں کے ساتھ کام کرنے کے لِئے فکر مند ہیں۔ انہوں نے کہا، '' آپ کے خواب کو ایک حقیقت میں تبدیل کرنے کے لئے میں ذاتی طور پر خیال رکھوں گا۔''

لندن کے وسط میں واقع تاریخی گلڑ ہال میں صنعت دنیا کی بڑی شخصیات سے خطاب کرتے ہوئے مودی نے امید ظاہر کی کہ 2016 میں جی ایس ٹی کا آغاز کرنے میں کامیابی مل جائے گی۔

انہوں نے کہا کہ ہندوستانی معیشت کی پرواز کے لئے ضروری حکمت عملی تیار کی گئی ہے۔ اس سے پہلے ہندوستان کبھی بھی باہر کی صلاحیتوں، ٹیکنالوجی اور سرمایہ کاری کو ضم کرنے کے لئے اتنا تیار نہیں تھا۔ میں آپ کو یقین دلاتا ہوں کہ مستقبل قریب میں حالات بہتر ہوتے جائیں گے۔

وزیر اعظم نے کہا، '' ہم آپ کے خیالات، جدت اور کاروباری اداروں کا استقبال کریں گے۔ ہم اپنی پالیسیوں اور طریقہ کار میں ضروری تبدیلی لانے کو لے کر کافی فراخدل ہیں۔ پہلے قوانین اور ٹیکس سے متعلق کئی مسئلے تھے جو غیر ملکی سرمایہ کاروں کے جذبات پر منفی اثرات ڈال رہے تھے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت نے کئی اہم قدم اٹھائیں ہیں۔

وزیر اعظم نے نے کہا، '' میری حکومت نے جب سے کام کاج سنبھالا ہے، ہم مسلسل معیشت کو صحیح راستے پر لانے کے لئے کام کر رہے ہیں۔ ہماری محنت کا نتیجہ نظر آ رہا ہے۔ آئی ایم ایف کے سربراہ نے حال ہی میں کہا تھا کہ ہندوستان آج عالمی معیشت کے چمکتے ستاروں میں سے ایک ہے۔ گزشتہ سال ہماری ترقی کی شرح 7۔3 فیصد تھی۔ ''

وزیر اعظم نریندر مودی کے پہلی برطانیوی سفر کے دوران ہندوستان اور برطانیہ کے درمیان نو ارب پونڈ کے سودوں میں چھ اہم معاہدے شامل ہیں۔

1۔ ووڈافون کمپنی ہندوستان میں اپنے نیٹ ورک کو اپ گریڈ کرنے اور اس تفصیل میں، پونے اور حیدرآباد میں نئی ٹیکنالوجی کا مرکز بنانے میں، نئے ڈیٹا سینٹر بنانے اور نئے ادائیگی بینک بنانے میں3.1 ارب پونڈ کی سرمایہ کاری کرے گی۔

2۔ اگلے پانچ سالوں میں ہندوستان میں تین گيگابائٹز کی شمسی توانائی کے ڈیزائن اور اس کے انتظام میں لاِئٹ سورس دو ارب پونڈ کی سرمایہ کاری کرے گی، جس سے ہندوستان اور برطانیہ میں 300-300 لوگوں کے لئے روزگار کا موقع دستیاب ہو سکے گا۔

3۔ انٹیلجنٹ اینرجی کمپنی نے ہندوستان کے27,400 ٹیلی ٹاور کو صاف توانائی مہیا کرانے کے لئے 2.1 ارب پونڈ کے معاہدے پر دستخط کیا ہے۔

4۔ کنگز کالج ہاسپٹلس فاؤنڈیشن ٹرسٹ اور انڈو برطانیہ صحت چندی گڑھ میں ایک ہسپتال قائم کرے گا۔ یہ ہندوستان میں بننے والے 11 انڈو وبرطانیہ ہاسپٹلس کا پہلا ہسپتال ہوگا۔ وقت کے ساتھ ساتھ ہندوستان میں طبی میدان میں یہ سودا ایک ارب پونڈ کا ہوگا۔

5۔ انڈیا بلس برٹش اسٹار ٹپ بینک اوكنارتھ میں 6.6 کروڑ پونڈ کی سرمایہ کاری کرے گی۔

6۔ یس بینک اور لندن اسٹاک ایکسچینج نے بھی ایک معاہدے پر دستخط کئے ہیں۔

پچھلی صدی کے آخری دہے میں کہانیاں لکھنے کے مقصدسے صحافت میں قدم رکھا تھا۔ وہ کہانیاں جو چہروں پر پہلے اور کتابوں میں بعد میں آتی ہیں۔ اس سفر میں ان گنت چہروں سے رو بہ رو ہوا، جتنے چہرے اتنی کہانیاں، سلسلہ جاری ہے۔ पिछली सदी के आखरी दशक में कहानियाँ लिखने के उद्देश्य से पत्रकारिता में क़दम रखा था। वो कहानियाँ, जो चेहरों पर पहले और किताबों में बाद में आती हैं। इस सफर में अनगिनत चेहरों से रू ब रू हुआ, जितने चेहरे उतनी कहानियाँ, सिलसिला जारी है।

Related Stories

Stories by F M Saleem