حفظان صحت کے مد نظر ہوگی 75 شہروں کی رینکنگ ... سوچھ بھارت

0

صاف ستھرے ہندوستان کے لئے شعور میں اضافہ ہو رہا ہے۔ اب ایک جنوری 2016 سے شہری ترقی کی وزارت ایک سروے شروع کرنے جا رہی ہے، جس کی بنیاد پر حفظان صحت کے نقطہ نظر سے 75 شہروں کی رینکنگ کی جائے گی۔ لوک سبھا میں ٹی رادھا کرشنن اور منوج راجوريا کے سوال کے جواب میں شہری ترقی کے وزیر ایم وینکیا نائیڈو نے کہا کہ ، جن 75 شہروں میں رینکینگ شروع کی جائے گی، ان شہروں میں 53 شہر ایسے ہوں گے جس کی آبادی 10 لاکھ یا اس سے زیادہ ہے اور ان ریاستوں کی راجدھانيا بھی شامل ہیں۔

وینکیا نائڈو کے مطابق یہ سروے کوالٹی کونسل آف انڈیا کی طرف سے کیا جائے گا۔

اس فہرست میں اتر پردیش سے آٹھ شہر شامل ہے جن لکھنؤ، کانپور، وارانسی، میرٹھ، الہ آباد، غازی آباد، نوئیڈا اور آگرہ شامل ہیں۔ بہار سے صرف پٹنہ، پنجاب سے امرتسر اور لدھیانہ، ہریانہ سے فرید آباد اور گڑگاؤں، مغربی بنگال سے کولکتہ، اڑیسہ سے بھونیشور اور کٹک، جھارکھنڈ سے جمشید پور، رانچی اور دھنباد، گجرات سے پانچ شہر احمد آباد، بڈودرا، راجکوٹ، گاندھی نگر، سورت، راجستھان سے جئے پور، جودھپور، کوٹہ، مہاراشٹر سے نوی ممبئی، ورهن ممبئی، ناگپور، پونے، پمپری- چنچواڈ، اورنگ آباد، کلیان ڈومبی ولی، ناشك، ٹھانے، وسئی وِرار شامل ہیں۔

مدھیہ پردیش سے بھوپال، اندور، گوالیار، جبل پور، کرناٹک سے بنگلور، میسور، ہبلی اور دھاروار، کیرل سے کوچی، تروونتپور اور كوجھيكوڈ، تمل ناڈو سے چنئی، كويبٹور، مدُرائی، تروچیراپلی، آندھرا پردیش میں وجئےواڈا اور وشاکھا پٹنم، تلنگانہ سے حیدرآباد اور ورنگل شامل ہیں۔

وینکیا نے کہا کہ سوچھ بھارت مہم کے تحت ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کو 1368.38 کروڑ روپے جاری کئے گئے ہیں۔