لکھنے کے شوق نے ایک ڈاکٹر کو کاروباری بنا دیا

0

امِت ڈانگ ایک ڈاکٹر ہونے کے ساتھ ساتھ پہلی نسل کے کاروباری بھی ہیں۔ ان میں گائکی کی سمجھ بھی ہے اور گٹار بھی اتنا ہی اچھا بجاتے ہیں۔ دہلی میں پلے بڑھے امت نے گوا میڈیکل کالج سے ڈرگ سائنس میں ایم بی بی ایس اور ایم ڈی کیا ہے۔ وہ Geronimo Healthcare کے بانی ہیں ان کا یہ انٹرپرائز ممبئی سے چل رہا ہے۔ جو طب کے شعبے سے جڑی کئی خدمات فراہم کرتا ہے، جیسے طبی مواد، طبی تحقیق، منشیات کی کمپنیوں کے لئے صحت کی دیکھ بھال وغیرہ۔ اس سے پہلے ان کی اس کمپنی کا نام Pharmakeez تھا، لیکن اپنے کام کی وسعت کو دیکھتے ہوئے آخر میں انہوں نے اپنی کمپنی کا نام Geronimo Healthcare رکھا۔

امت کے مطابق ان کے دوست اور ساتھی اس بات کو لے کر حیران تھے کہ وہ ڈرگ سائنس سے ایم ڈی کرنا چاہتے ہیں۔ جبکہ وہ چاہتے تو طب کا پیشہ بھی اختیار کر سکتے تھے۔ لیکن وہ ایم ڈی کرنے کے بعد ریسرچ کا کام جاری رکھنا چاہتے تھے۔ ساتھ ہی جلد سے جلد اقتصادی طور پر اپنے پیروں پر کھڑا ہونا چاہتے تھے اور ڈرگ سائنس میں ان کے دونوں مقاصد پورے ہو رہے تھے۔ ان کے مطابق ان کو یہ موضوع کافی اچھا بھی لگتا تھا اور اپنی ایم بی بی ایس کی تعلیم کے دوران انہوں نےاس پر کر کافی معلومات بھی اکٹھا کی تھی۔ ان کا کہنا کہ انہوں نے ڈرگ سائنس کی تعلیم اپنی پسند سے کی تھی، لیکن کاروباری ہونے کے فیصلے کے پیچھے یہ وجہ نہیں تھی۔ امِت کے مطابق ایم ڈی کرنے کے بعد وہ کام کرنے کے لئے تیار تھے، تب ان کو وظیفے کے طور پر ہر مہینے 6 ہزار روپے ملتے تھے، لیکن زیادہ کمانے کے چکر میں انہوں فری لانس میڈیکل رائٹر کا کام کرنا شروع کر دیا۔ اس دوران ان کو لگا کہ میڈیکل رائٹنگ اور اس سے منسلک شعبے میں کاروبار کے بہت سے امکانات ہیں۔ یہ آغاز تھا Geronimo Healthcare کی۔ اب ان کی کمپنی دواسازی کے ترقی اور ان کے فروغ کے کام میں لگی ہے۔

فارما کمپنیاں ڈاکٹروں کو بہت سے معاملات میں صحیح معلومات دیتی ہیں۔ اس وجہ ڈاکٹر بھی ہر نئی معلومات سے آگاہ رہتے ہیں اور اس کا براہ راست اثر ان کے کام اور مریضوں کی دیکھ بھال پر پڑتا ہے۔ Geronimo Healthcare بھی صحت کے میدان میں مواصلات کا ایک ذریعہ ہے۔ جو سائنسی بہتری کی معلومات فراہم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ ادویات سے جڑی کئی خدمات بھی پیش کرتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ کمپنی کے ذریعے صحت کی خدمات میں ریسرچ کی بھی آؤٹ سورسنگ کرتا ہے۔ طبی مقدموں کی سماعت، میڈیکل رائٹنگ کی خدمت، طبی ڈیٹا مینجمنٹ سروس وغیرہ شامل ہیں۔ امِت کا دعوی ہے کہ یہ ایک ابھرتا ہوا مارکیٹ ہے اور اگلے 5 سالوں کے دوران اس کے 65 بلین ڈالر تک پہنچنے کی توقع ہے۔ ہندوستان آہستہ آہستہ ان کی خدمات کے لئے ایک مرکز بنتا جا رہا ہے۔ خاص طور سے میڈیکل رائٹنگ کے میدان کئی بڑی کمپنیاں ہیں جیسے Karmic Lifescience، Sorento Healthcare، Cactus Communications وغیرہ۔ باوجود اس کے کسی بھی مسئلے پر فوری طور پر رد عمل اور خاص قیمت کاے تعین کی وجہ سے Geronimo Healthcare کا اپنا الگ وجود ہے۔

اب تک Geronimo Healthcare کی آمدنی مختلف پروجیکٹ سے ہوتی ہے۔ اس کے لئے ان کو ضرورت ہوتی ہے ایک لیپ ٹاپ اور ایک انٹرنیٹ کنکشن کی۔ امِت کا خیال ہے کہ ٹیم کی ترقی سے ہی کسی بھی پروجیکٹ کی ترقی منحصر ہوتی ہے۔ اس لئے ان کی کوشش اپنے اخراجات پر لگام لگانے کی ہے تاکہ آمدنی کو بڑھا جا سکے۔ 12 افراد کی ان کی ٹیم میں کچھ فری لانسر ہیں تو کچھ ان کے ساتھ مکمل طور جڑے ہوئے ہیں۔ امِت کو امید ہے کہ مستقبل میں ان کے گاہکوں کے ساتھ اسٹریٹجک شراکت داری ادا کریں گے اور یہ کام ہندوستان کے ساتھ ساتھ بیرون ملک بھی کرنا پڑے گا۔ جلد ہی یہ اپنا رخ بین الاقوامی مارکیٹ کی جانب کرنے والے ہیں۔ اس سے ان کو امید ہے کہ ترقی کے نئے راستے کھلیںگے۔ اس سے وہ اور زیادہ لوگوں کو نہ صرف اپنے ساتھ شامل کر پائیں گے بلکہ ایک مضبوط ٹیم بنانے میں بھی مدد ملے گی۔ اس کے علاوہ یہ لوگ اپنے کام کو مختلف محکموں میں اشتراک پر غور کر رہے ہیں، جیسے طبی ریسرچ ونگ، تجارتی کنٹینٹ، فارما ڈیجیٹل ونگ اور صحت کے شعبے میں معاشیات اور نتائج تحقیق ونگ۔

امِت نے اپنے کام کا آغاز اپنے سے سینئر لوگوں کی مدد سے کیا، جو کہ فارما کے میدان میں پہلے سے کام کر رہے تھے۔ بعد میں ان کے کام نے ان کی شناخت بڑھانے میں مدد کی۔ زیادہ تر گاہک ایسے تھے جو جان پہچان کے تھے۔ آہستہ آہستہ جب لوگوں کو کام پسند آنے لگا تو وہ دوسروں سے ان کے کام کا ذکر کرتے اور امِت کا کام بھی بڑھتا جاتا۔ امت کا کہنا ہے کہ انہوں نے اپنے کام سے آخر تک اپنے کلائنٹ کو خوش رکھا ہے۔ ان کے مطابق فارما سیکٹر میں لوگ جلدی جلدی ملازمت تبدیل کرنے لگے۔ ان کا تعلق سیلز اور میڈیکل کے شعبہ سے وابستہ لوگوں سے زیادہ رہتا تھا۔ ایسے میں جب کوئی کام بدلتا تھا تو اس کے دوسری کمپنی بھی ان کی گاہک بن جاتی۔ فی الحال Geronimo Healthcare رینبیکسی، DrReddy's، سنوفی وغیرہ کے لئے کام کر رہی ہے۔

امِت کے مطابق کسی بھی کاروبار میں غلطیوں کے امکان کے ساتھ ساتھ روزانہ سیکھنے کو بھی ملتا ہے۔ اس کے علاوہ اس صنعت میں 90 دنوں کے بعد ہونے والی ادائیگی شروع شروع میں کافی دقت پیدا کرتی ہے۔ اس کے لئے ضروری ہے کہ پہلے سے اس سے نمٹنے کے لئے مالی طور پر مضبوط ہونا چاہئے۔ اگر کوئی غیر پیشہ ور شخص اس مارکیٹ میں آتا ہے تو مارکیٹ اور کسٹمر اس سے زیادہ سنجیدگی سے نہیں لیتا۔ اتنا ہی نہیں یہ مکمل شعبہ کافی کم مارجن میں کام کرتا ہے۔ اس کے لئے ضروری ہے کہ کبھی بھی سرمایہ کاری سے کم قیمت نہیں لگانی چاہئے۔ اس کے علاوہ آپ اس علاقے میں کس طرح کام کر رہے ہیں یہ آپ کے کاروبار میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ کئی بار کسٹمر غلط بھی ہوتا ہے۔ اس لئے اس شعبے میں کام کرنے والوں میں اتنی طاقت ہونی چاہئے کہ وہ گاہک کو اس کی غلطی بتا سکیں۔ آخر میں سب سے بڑی بات کلائنٹ اور کسی کاروباری شخص کے درمیان جو بھی باتیں ہوں وہ تحریری طور پر ہونی چہئے اور تمام معاہدے طے وقت میں ہونے چاہئے۔

تحریر --- کیرتی پنیا

Related Stories