اب شرمانا کیسا 'thatspersonal.com' ہے نہ !

0

 یہ آن لائن اسٹور ہے اور ہر كواٹر 50فیصد سے زیادہ ترقی ۔

2011 میں جب سمیر شاريا سنگاپور سے ہندوستان آئے تو ای کامرس میں اچانک آئے بوم نے انہیں چونکا دیا اور انہوں نے طے کیا کہ اس تیزی سے بڑھتی ہوئی مارکیٹ میں وہ بھی اپنے پاؤں جمائیں گے۔ سمیر کے پاس 15 سال کا میڈیا کا تجربہ تھا اور وہ دنیا کی بہترین ملٹي نیشنلس کے ساتھ کام کر چکے تھے۔ تجربے اور ہنر میں سمیر کسی سے کم نہیں تھے، لیکن ایک نئے کام کو انجام دینے کے لئے کافی ریسرچ کی ضرورت ہوتی ہے۔ چونکہ سمیر ذہن بنا چکے تھے کہ انہیں اب ہندوستان میں ہی رہنا ہے اور ای کامرس انڈسٹری میں اپنی جگہ بنانی ہے اس لئے انہوں نے ریسرچ شروع کی اور انڈسٹری کی تفصیلات کو جاننے کی کوشش کی۔ انہوں نے مختلف سیکٹر کی ایک فہرست تیار کی۔ مختلف کمپنیوں کی مارکیٹنگ پالیسی کو غور سے سمجھ کمپنیوں کے اخراجات اور منافع کی ڈيٹیل جمع کی۔

سمیر نے دیکھا کہ چاہے وہ سامان ہو، گاڑی ہو، کتابیں ہوں تقریبا ہر موضوع پر مارکیٹ میں بہت سے سائٹس موجود تھیں۔ اس لئے انہیں کسی ایک موضوع کو منتخب کرنے میں خاصی دقت آ رہی تھی۔ وہ چاہتے تھے کہ جس بھی موضوع کو وہ منتخب وہ بالکل مختلف ہو اور اس پر زیادہ مسابقتی نہ ہوں۔ انہیں ریسرچ میں کافی وقت ل لگا، لیکن آخر میں انہوں نے طے کیا کہ وہ اپنی ای کامرس سائٹ کے ذریعے جنسی پروڈکٹس اس میں بھی بنیادی طور كونڈوم فروخت کریں  گے۔

ہندوستان میں لوگ اس موضوع پر بات کرنے سے کتراتے ہیں اور انہیں مارکیٹ سے كونڈومس خریدنے میں دقت بھی ہوتی تھی لیکن اگر دوسرا فریق دیکھا جائے تو مانگ کے باوجود اس شعبےے میں کوئی ایسی ای کامرس کمپنی نہیں تھی جو اسی موضوع پر توجہ مرکوز کر رہی ہو۔ انہوں نے خود  اپنے سروے میں پایا کہ ہندوستان کے ہر چھوٹے بڑے شہروں میں كونڈومس کی ضرورت تھی، لیکن انہیں اس کو خریدنے میں دقت ہوتی تھی۔ یہ بہت بڑی آن لائن مارکیٹ ہو سکتی تھی لیکن کسی نے بھی اس سمت میں سوچا نہیں تھا۔ جب سمیر نے اپنے اس خیال کو اپنے دوست لهكیش ڈھولکیا کے ساتھ اشتراک کیا تو انہیں بھی اس کام میں کافی فائدہ دکھاتا ہے اور انہیں بھی یہ خیال کافی پسند آیا لهكےش پیشے سے وکیل ہیں انہوں نے اس کام کی ساری قانونی معلومات هاسل کی اور سمیر کو کام شروع کرنے کو کہا اور اس کے بعد سب بنیادیں رکھی گئی thatspersonal.com کی سمیر اور لهكےش دونوں نے اس کام میں پیسہ لگایا اور ایک بہترین ویب سائٹ تیار کی۔ اسی دوران سمیر نے اپنے دو دوسرے دوستوں وکرم ورما اور ابی کو بھی اپنے ساتھ شامل اور کام کو تیز رفتار سے آگے بڑھایا۔ اس سائٹ کے ذریعے وہ اب مختلف جنسی مصنوعات کو فروخت کرتے ہیں۔

یہ کمپنی ممبئی سے کام کرتی ہے۔ کمپنی کو جنوری 2013 میں شروع کیا گیا اورمختلف میگجينس اور ویب پورٹل میں کمپنی کو کوریج ملی۔ جس کی وجہ سے ویب سائٹ پر آنے والے لوگوں کی تعداد اچانک کافی بڑھ گئی یہ تعداد اتنی زیادہ تھی کہ لانچ کے 10 دن کے اندر ہی ویب سائٹ کریش ہو گئی۔ کمپنی کی کامیابی کا اندازہ اسی بات سے لگایا جا سکتا ہے کہ ہر كواٹر میں کمپنی کی ترقی کی شرح 50 سے 100 فیصد تک بڑھ رہی ہے۔