كراوڈفنڈگ لے کر آ رہا ہے 'ای رايڈلايٹ الیکٹرک بائک'

ای-رائڈلائٹ الیکٹرک بائک کی مدد سے آلودگی  کم ہونے کے امکانات ہیں۔ کمپنی کو گزشتہ 4 سالوں کے سخت کوشش کے بعد ہندوستان میں الیکٹرک موٹر سائیکل کے دو ماڈلس  بنانے میں کامیابی حاصل ہو گئی ہے ۔

0

بنگلور واقع كراوڈفنڈگ پلیٹفارم 'فيول اےڈريم 'نے جدید ترین برقی موٹر سائیکل ای رايڈلايٹ پیش کرنے کا اعلان کر دیا ہے۔یہ موٹر سائیکل پبلک ٹرانسپورٹ کے لئے بالکل نئے طرح کا استعمال ہے۔  ساتھ ہی یہ واجب داموں میں دستیاب ہوگی، جس کے طویل مدتی نتائج مثبت ہیں۔  کمپنی کو گزشتہ چار سالوں کی سخت کوشش کے بعد ہندوستان میں الیکٹرک موٹر سائیکل کے دو مڈلس دائر کرنے کی کامیابی حاصل ہو گئی ہے جو کہ کمپنی کے لئے انتہائی خوشی کی بات ہے. موٹر سائیکل کے دو ماڈلس میں سے ایک ماڈل ایک بار چارج کرنے پر 50 کلومیٹر کی دوری طے کرتا ہے اور دوسرے ماڈل کی صلاحیت ایک چارج میں 90 کلومیٹر تک ہے. ای-رائڈلائٹ الیکٹرک موٹر سائیکل کی پری آرڈر بکنگ FuelADream.com پر شروع ہو چکی ہے۔

ای رايڈلايٹ موٹر سائیکل ایکو-فرینڈلی ہے جو باقی ایکوفرینڈلی گاڈیوں کے مقابلے میں سستے داموں پر دستیاب ہے۔ موٹر سائیکل کو بھارت میں ڈیزائن کرکے بھارت میں ہی بنایا گیا ہے.۔اس موٹر سائیکل کی پروڈکشن کراوڈفنڈگ پالیسی کے تحت ہوئی ہے جو کہ پیداواراور صارفین دونوں کے لئے فائدہ بخش ہے، یہ فعال سرمایہ کو کم کرتی ہے اور اسٹاک میں سرمایہ کاری کی بالکل ضرورت نہیں ہوتی، جس کی وجہ سے اخراجات میں کافی حد تک بچت کی جا سکتی ہے۔

یہ الیکٹرانک موٹر سائیکل اپنی دو امتیازات وخصوصیات کے چلتے انتہائی منفرد موٹر سائیکل ہے۔اس کی سب سے بڑی خوبی ہے، کہ یہ عام بائک ماڈل کی طرح استعمال کی جا سکتی ہے،  جس میں 6 گیئرز بھی ہیں۔ 6 گیئر والی موٹر سائیکل اپنے آپ میں ایک نیا اوتار ہے. الیکٹرک موڈ میں رکھ کر اس موٹر سائیکل کی سے ہر گھنٹے 25 کلومیٹر کی رفتار سے شہر بھر کی سیر کی جا سکتی ہے۔ جب پیڈل مارنے  یا ورزش کرنے کی خواہش ہو تو 6 گیئر کی بائک بھی دستیاب ہے، جو سائیکل اور موٹر سائیکل دونوں کا کام کرتی ہے. ساتھ ہی اس کی دوسری خوبی یہ ہے کہ یہ ای-بائک افرڈبلٹی کا دوسرا نام ہے، کیونکہ اس کی قیمت بہت ہی واجب ہے.۔ عام طور پر 50 کلومیٹر رینج کے الیکٹرک بايكس کی ہندوستان میں قیمت تقریبا 40،000 روپے ہے اور عالمی سطح پر بھی ان سب کی قیمت 599 $ تک ہے۔ 50 کلومیٹر رینج کی يرايڈلايٹ کی پری رڈرس میں قیمت 23،900 روپے یعنی محض 359 $ ہے۔ اس کی قیمت یقینا غیر معمولی ہے اور جب تک کوئی اپنی پیداوار پالیسی کو مکمل طور پر تبدیل نہیں کرلیتا تب تک اس کی قیمت کی کوئی دوسری موٹر سائیکل بازار میں لانا ناممکن ہے۔

آر 2 ایچ موٹرز کے بانی اور سی ای او اجیت کمار نے بتایا کہ، 'ای رايڈلايٹ' پر ہمیں بہت فخر محسوس ہو رہا ہے۔ یہ ایک معیاری الیکٹرک بائک ہے جسے صارفین کی پسند اور بھارتی راستوں کو ذہن میں رکھ کر بنایا گیا ہے. اس موٹر سائیکل سجیلا ہے، مضبوط اور ساتھ ہی وزن میں کافی ہلکی اور مضبوط ہیں. ان قیمتیں کم رکھنے میں ہمیں کامیابی ملی ہے۔ ہم چاہتے ہیں کہ ہندوستان میں شہری اور دیہی علاقوں میں صارفین کو یہ ضرور استعمال کریں۔ '

FuelADream.com کے سی ایم او مسٹر رام پرساد نے کہا ہے کہ 'ای راڈلائٹ کے لئے ہم بہت کریزی ہیں۔ ای-بائكس عوامی نقل و حمل کا مستقبل ہے۔ اس طرح کے جدید تصور کے لئے كراوڈفنڈگ یقینا سب کے لئے فائدہ بخش ہے۔ تخلیق کے لئے یہ بائک مارکیٹ خرچ کم ہے اور صارفین کو یہ واجب قیمتوں میں براہ راست مل سکتی ہے۔'

ائيے جانتے ہیں اس کی اہم خصوصیات کے بارے میں جو اای رائڈلائٹ بائكس کو باقی کے الیکٹرک بائكس سے بہتر ثابت کرتی ہیں،

آسانی سے نکالی جا سکنے والی اسٹیم ماونٹیڈ بیٹری.

بھاری پک اپ اور رفتار 10 سیكنڈ میں 0-20 كےایم پی ایچ، 25 كےایم پی ایچزیادہ سے زیادہ رفتار۔

 دو دو ماڈلس کی رینج ہے۔

ای رايڈلايٹ 50 کو ایک ہی بار چارج کرنے  پر 50 کلومیٹر کی دوری طے کی جا سکتی ہے۔

ای رايڈلايٹ 90 کو ایک ہی بار چارج پر 90 کلومیٹر کی دوری طے کی جا سکتی ہے۔

بائكس 6 گیئرز کے ساتھ دو موڈس میں دستیاب ہیں، پہلی الیکٹرک موڈ اور دوسری دستی / پیڈل موڈ۔

ساتھ ہی موٹر سائیکل مضبوط، پیٹینٹ-پینڈنگ فریم ڈیزائن، دونوں پہیوں پر ڈسک بریكس، اگلے پہیوں پر شاک ابسربرس اور ہیڈلائٹس، مڈ گارڈس جیسی عام بائک فٹنگس کے ساتھ دستیاب ہے۔

FuelADream.com اداروں کے لئے كراوڈ-فنڈنگ مارکیٹ پلیس ہے، جو اپنے نئے منصوبے، کام، چیریٹی وغیرہ کے لئے سرمایہ جوٹانا چاہتے ہیں. اس کی شروعات اپریل 2016 میں بنگلور میں کی گئی ہے۔ ہندوستان افریقہ اور جنوب مشرقی ایشیا کے 2.2 بلین لوگ اس کے بارے میں جانتے ہیں۔ کئی  نئے منصوبےاور نئے مصنوعات کے لئے یہ گو-ٹو پلیٹفارم کی طرح کام کر رہا ہے۔شروع سے ہی اسے کامیابی حاصل ہو رہی ہے۔ گزشتہ 8 ماہ کے دوران فيول اے ڈريم کی مدد سے مہم مالکان نے 65 سے زیادہ كےمپےنس کے لئے 2.5 کروڑ روپے جمع کرنے میں کامیابی حاصل کی ہے۔

Fueladream.com مسٹر رنگناتھ تھوٹا کی سوچ ہے۔  سماجی کام اور دیگر خدمات کے لئے سرمایہ جمع کرنے اور مالی تعاون دینے کے طریقوں میں تبدیلی لانا اس ٹیم کا اہم مقصد ہے۔ FuelADream.com ممہم میں مالی تعاون دینے کی خواہش رکھنے والوں کو انتہائی سادہ طریقے سے جوڑتا ہے۔ 

Related Stories