مکیش امبانی کی دولت 26 ارب ڈالر

0

صنعتکار مکیش امبانی ہندوستان کے سب سے امیر شخص ہیں۔ ان کی دولت 30 فیصد بڑھ کر 26 ارب ڈالر تک پہنچ گئی ہے۔ اس طرح دنیا کے امیروں کی فہرست میں وہ 21 ویں مقام پر پہنچ گئے ہیں۔ اس فہرست میں بل گیٹس پہلے نمبر پر ہیں۔

هورن گلوبل کی جانب سے جاری امیر افراد کی فہرست 2016 کے مطابق ہندوستان میں ارب پتیوں کی تعداد بڑھ کر 111 پر پہنچ گئی ہے۔ اس طرح ارب پتیوں کی تعداد کے معاملے میں ہندوستان اب چین اور امریکہ کے بعد تیسرے نمبر پر ہے۔ 80 ارب ڈالر کی دولت کے ساتھ بل گیٹس پہلے نمبر پر ہیں۔

فہرست میں گیٹس کے بعد 68 ارب ڈالر کی املاک کے ساتھ وارین بفے دوسرے مقام پر اور 64 ارب ڈالر کی املاک کے ساتھ امانسيو ارٹیگا تیسرے مقام پر ہیں۔

دنیا میں پانچ سب سے بڑے ارب پتیوں کی فہرست میں جیف بیجاس اور كالریس سلم هیلو بھی شامل ہیں۔ دنیا میں ارب پتیوں کی تعداد 99 سے بڑھ کر 2188 ہو گئی ہے، جو نیا عالمی ریکارڈ ہے۔ یہ اعداد و شمار 2013 سے 50 فیصد زیادہ ہیں۔ ہندوستان فہرست میں 111 ارب پتیوں کے ساتھ تیسرے نمبر پر ہے۔ یہ تعداد گزشتہ سال سے سے 14زیادہ ہے۔ جبکہ ہندوستان میں سب سے زیادہ ارب پتی ممبئی میں ہیں۔ جن کی تعداد 45 ہے۔اس فہرست میں ممبئی ساتویں نمبر پر ہے. پہلے نمبر پر بیجنگ ہے جہاں کل 100 ارب پتی ہیں جبکہ نیویارک دوسرے مقام پر جہاں 95 ارب پتی ہیں۔ اس فہرست میں تیسرے نمبر پر ہے ماسکو، جہاں 66 ارب پتی ہیں۔