ممبئی کے ہرفن مولا LocalUstaad

0

" جیسے آپ اپنے فون کا استعمال سب سے قریب کی اگلی دستیاب ٹیکسی دیکھنے کے لئے کرتے ہیں، آپ کو جلد ہی، آپ کے علاقے کے ارد گرد کے قریب ترین تکنیکی ماہرین، پلمبر یا میکینک کو 'LocalUstaad' کا نیٹ ورک استعمال کر  ان کی خدمات کے لئے آن لائن ادائیگی کے قابل ہو جائیں گے۔ "

'مطالبے پر خدمات' کی لہر سے ہندوستان بھی اچھوتا نہیں رہ گیا ہے! کوئی بھی ایسا شعبہ نہیں ہے جو اس سے بچا رہ گیا ہو۔ کھانا، کیب، گھریلو خدمات اور جیسے جیسے یہ مقابلہ بڑھتا جا رہا ہے ہر ایک نیا انٹرپرائز زیادہ سے زیادہ انتہائی مقامی ہوتا جا رہا ہے۔

'LocalUstaad'  ٹیکنالوجی کے ساتھ گھریلو خدمات کو جوڑ کر لوکلائزیشن کو پوری طرح ایک نئی سطح پر لے جانا چاہتے ہیں۔ ویسے ہی جیسے آپ اپنے فون کا استعمال سب سے قریب کی اگلی دستیاب ٹیکسی دیکھنے کے لئے کرتے ہیں، آپ کو جلد ہی، آپ کے علاقے کے ارد گرد کے قریب ترین تکنیکی ماہرین، پلمبر یا میکینک کو LocalUstaad کے نیٹ ورک استعمال کر  ان کی خدمات کے لئے آن لائن ادائیگی کے قابل ہو جائیں گے۔

کمپنی کی شروعات (انکت جین اور یش سیٹھ کے  قائم کردہ) GharCare کے طور پر ہوئی تھی، اور شروع میں وہ پلبگ، کارپینٹری کی اور بجلی سے متعلق خدمات دستیاب کرنے میں مدد کرتے تھے۔ انکت  اپنے گھریلو کاروبار میں ہاتھ بٹاتے تھے جبکہ یش Wipro میں کام کرتے تھے۔

2013 میں، دیوالی سے ٹھیک پہلے یش کو اپنے مکان کا رنگ و روغن کروانا تھا۔ انہوں نے ایک رنگ و روغن کرنے والے کو اس  کا ٹھیکہ دینے کے ساتھ ہی اسے کچھ پیشگی رقم  بھی دی۔ اس نے کام شروع کر دیا، لیکن دو دنوں تک کام کرنے کے بعد وہ بھاگ گیا اور اور پھر لوٹ کر نہیں آیا۔انکت  کو بھی اسی طرح کے مسائل سے روبرو ہونا پڑا۔انکت اور یش دونوں ہی غیر منظم گھریلو خدمت کے شعبے میں سروس کے خراب معیار سے مایوس تھے اور انہوں نے اپنے مسئلہ کا حل تلاش کرنے کا فیصلہ کیا۔

ابتدا میں ان کا مکمل ماڈل آف لائن تھا، اور تقریبا 100 صارفین کو سروس دینے کے لئے چھ تنخواہ دار اور معاہدہ کی بنیاد تکنیشین تھے۔ تکنیکی ماہرین کو GharCare کی طرف سے  مہارت میں تربیت بھی دی گئی تھی۔ اگرچہ یہ ایک خود کفیل ماڈل تھا لیکن اس کی بڑے پیمانے پر توسیع کر پانا انتہائی مشکل تھا۔ نومبر 2014 کے مہینے میں، جب کچھ دن ایسے تھے کہ تمام تکنیشین خالی تھے اور ان کے پاس کوئی کام نہیں تھا۔ تب ٹیم نے کمپنی کے مستقبل اور کاروباری ماڈل کے بارے میں ایک طویل بحث کی۔ تکنیکی ماہرین نے کہا کہ وہ اصل میں تنخواہ دار ملازم ہونے کے بجائے کمیشن کی بنیاد پر کام کرنے کو ترجیح دیں گے۔ وہ فون پر دستیاب رہیں گے اور ارد گرد کے علاقوں میں کی خدمات دیں گے۔

بانیوں نے نظر ثانی کر گاہکوں سے بات کی۔ انہوں نے مقامی خریداروں اور تکنیکی ماہرین کے ساتھ بھی تبادلہ خیال کیا۔ آن لائن ماڈل پر مارکیٹ کی تحقیق کے دوران ہی ان کی ملاقات راہل پی ( 'LocalUstaad' کے CTO) سے ہوئی جو اس پلیٹ فارم کی ترقی  میں اہم رول ادا ہے۔ اس کی تیاری ڈھائی ماہ میں مکمل ہوئی اور مئی 2015 میں شروعات کے لئے تیار تھا۔ انہوں نے اس کے ساتھ ہی، GharCare تکنیکی ماہرین اور گزشتہ گاہکوں کی رائے کو شامل کرکے  مئی میں ایک پائلٹ پروگرام کے آپریشن کرنے کا فیصلہ کیا۔

کچھ ایسی سہولیات جنہیں ترقی میں 20-25 دن لگ گئے لیکن انہیں گاہکوں  نے استعمال نہیں کیا۔ اور اس کی وجہ سے ان کو ختم کر دیا گیا۔ تکنیشین بہت موثر تھے، لیکن ان کے لئے انگریزی میں  اس کا استعمال کرنا مشکل تھا۔  بانیوں نے ان کے لئے ایک دو لسانی انٹرفیس ڈیزائن کیا۔ اور آخر میں پورٹل کو جولائی میں ممبئی کے منتخب علاقوں میں شروع کر دیا گیا۔ 'LocalUstaad'    گیارہ ارکان کی ایک ٹیم ہے اور ممبئی میں واقع ہے۔ انکت  کہتے ہیں- "ہمارے ملازمین میں ہر رکن ایک ماہر ہے۔ اسی لئے ہم اپنی ٹیم کے لئے 'استاد' لفظ کا استعمال کرتے ہیں۔"

بانیوں کو GharCare کے تجربے کی وجہ سے، بہت سے معاملات کا تجربہ تھا جس میں سروس میں تاخیر یا ٹیکنیشن کا نہیں پہنچانا وغیرہ شامل ہے۔

یش کہتے ہیں، "اب جبکہ ایک مضبوط بنیاد تیار ہو چکی ہے، ہمیں صرف ہر شہر کا ضروری ڈیٹا  جمع کرنا ہے۔اور جلد ہی ہم موجودہ ماڈل کا استعمال کرتے ہوئے  بڑے پیمانے پر توسیع کر سکتے ہیں۔"

پلیٹ فارم بنیادی طور پر  ذرائع کے ذریعے اپنے تکنیکی ماہرین کو منتخب کرتا ہے۔ سینئر ٹیکنیشن جونیئر تکنیکی ماہرین کے کام کا معائنہ کرتا ہے اور اپنی رائے دیتا ہے۔ تیسری پارٹی بھی ممکنہ نئے تکنیکی ماہرین کو پرکھتی ہے اور  تحقیقات کے مکمل ہونے کے بعد ہی انہیں ٹیم کا حصہ بنایا جاتا ہے۔

ٹیم اپنے پلیٹ فارم پر جدید سہولیات کی تعمیر کی کوشش کر رہی ہے جس کے تحت وہ صارفین کو 'LocalUstaad' کی خدمات کا استعمال کرنے کے بدلے مفت کوپن کی پیشکش کرتی ہے جنہیں مقامی دکانوں پر لیا جا سکتا ہے۔ 'LocalUstaad' کے ساتھ شراکت میں سودے کی پیشکش کے تحت ایک ابتدائیہ نے ادویات پر 20٪ ڈسکاؤنٹ فراہم کی۔ کور ٹیم اسپیئر پارٹس (ہارڈویئر) فراہم کرنے کے لئے ایک کمپنی کے ساتھ نمٹنے پر کام کر رہی ہے۔

یش اپنی بات ختم کرتے ہوئے کہتے ہیں، "ہماری  کوشش محنت کش طبقے یا 'استاد' میں کاروباریت کا احساس پیدا کرنا اور انہیں اپنے لئے روزی روٹی کمانے کے لئے مؤثر طریقے سے کام کرنے میں مدد کرنا ہے۔"

http://localustaad.com/

Related Stories