عظیم پریم جی مسلسل تیسرے سال سب سے زیادہ عطیہ دینے والے ہندوستانی

0

تعلیم کے لئے 27,514 کروڑ روپے عطیہ دینے والے عظیم پریم جی مسلسل تیسرے سال 'سب سے زیادہ عطیہ دینے والے ہندوستانی ' بنے ہوئے ہیں، جبکہ دوسرے نمبر پر نندن نلیكنی اور تیسرے پر نارائن مورتی ہیں۔

ہيورن انڈیا کی مخیر حضرات کی فہرست: فلینتھرپی لسٹ: کے مطابق، 70 سالہ عظیم ہاشم پریم جی کو سب سے زیادہ دريادل ہندوستانی نامزد کیا گیا، کیونکہ انہوں نے تعلیم کے لئے27,514 کروڑ روپے عطیہ دیا۔ عظیم پریم جی فاؤنڈیشن ہندوستان میں تعلیم کو پھیلانے کے لئے کام کر رہا ہے۔ فاؤنڈیشن آٹھ ریاستوں میں کام کرتا ہے اور اس کے پاس 3,50,000سے زیادہ اسکول ہیں۔

نندن، روہنی نلیكنی اور ان کا خاندان 2,404 کروڑ روپے کے عطیہ کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہے۔ نلیكنی خاندان نے شہری آپریشن، پبلک پالیسی اور تعلیم کے لئے یہ عطیہ دیا ہے۔ نارائن مورتی اور ان کے خاندان نے ملکیت کو فروغ دینے، سماجی ترقی اور تعلیم کے لئے1,322 کروڑ روپے عطیہ دیا ہے۔

دریں اثنا، ریلائنس انڈسٹریز کے مکیش امبانی ہيورن انڈیا فلینتھرپی لسٹ میں چھٹے نمبر پر ہیں۔ رپورٹ کے مطابق، '' ہندوستان میں سب سے امیر شخص امبانی نے صحت کے شعبے کے لئے 345 کروڑ روپے عطیہ دیا۔ '' سب سے بڑے 10 سخی لوگوں میں1,238 کروڑ روپے عطیہ کے ساتھ دنیش چوتھے نمبر پر، 535 کروڑ روپے عطیہ کے ساتھ شیو نڈار پانچویں نمبر پر، 326 کروڑ روپے عطیہ کے ساتھ سنی وركے اینڈ فیملی ساتویں نمبر پر، 158 کروڑ روپے عطیہ کے ساتھ رونی اسكرووالا آٹھویں نمبر پر، 138 کروڑ روپے عطیہ کے ساتھ راہل بجاج اینڈ فیملی نویں نمبر پر اور 96 کروڑ روپے عطیہ کے ساتھ پلوجی مستری دسویں نمبر پر ہیں.