آلودگی پر قابو پانے کے لئے 10 سال سے زیادہ پرانی گاڑیوں کو ہٹانے کی پالیسی

0

مرکزی وزیر نتن گڈکری نے آج کہا کہ حکومت آلودگی پر قابو پانے کے لئے 10 سال سے زیادہ پرانی گاڑیوں پر روک لگانے غرض سے جلد ہی ایک جامع پالیسی تیار کرے گی لیکن 15 سال سے زیادہ پرانی ٹرکوں اور بسوں پر فوری روک لگانے کی حکومت کا کوئی منصوبہ نہیں ہے.

پالیسی میں ٹیکس چھوٹ اور مینوفیکچرر افراد کی طرف سے چھوٹ دینے پر بھی غور کیا جائے گا تاکہ پرانے گاڑی کے مالک 10 لاکھ کی گاڑی کے معاملے میں نئی ​​خریداری پر 2.5 لاکھ روپے تک کا فائدہ حاصل کر پائیں. صنعت منڈل سی آئی آئی کے ایک پروگرام میں گڈکری نے نامہ نگاروں سے کہا، '' ہم ایسی پالیسی بنائیں گے جس میں 10 سال سے پرانی گاڑیوں کو ختم کیا جائے گا. اگر گاڑی کی لاگت 10 لاکھ روپے ہے تو اس کا فضول مال کا 10 فیصد ہوگا.

'' انہوں نے کہا کہ ملک میں بڑھتی ہوئی آلودگی کو لے کر فکر کی وجہ سے اس قسم کی پالیسی تیار کرنے کی ضرورت محسوس کی جا رہی ہے کیونکہ پرانی گاڑی پرانی ٹیکنالوجی پر مبنی ہیں.

گڈکری نے کہا، '' ہمارے ملک کے لئے آلودگی ایک بڑا چیلنج ہے. پیرس: موسمیاتی کانفرنس: کا پیغام یہ ہے کہ ہمیں ماحول پر توجہ دینا چاہئے. '' 15 سال کی عمر تجارتی گاڑیوں پر پابندی لگائے جانے کے بارے میں پوچھے جانے پر انہوں نے کہا، ''10 سال کی عمر تجارتی گاڑیوں کی طرف سے ہونے والے آلودگی پر روک کرنے کے لئے جلد ہی ایک جامع پالیسی تیار کی جائے گی. اس بارے میں کابینہ کی منظوری لی جائے گی اور اس کے بعد ہی یہ عمل میں آئے گی. فی الحال 15 سال پرانی تجارتی گاڑیوں پر پابندی لگانے کے بارے میں کوئی فیصلہ نہیں ہوا ہے. '' .

دہلی حکومت نے بھی آلودگی کو کم کرنے کے لئے ایک جنوری سے دارالحکومت میں برابر اور متضاد رجسٹریشن نمبر والی خانگی گاڑیوں کو ایک ایک دن چھوڑ کر چلانے کی اجازت دینے کا فیصلہ کیا ہے .