آٹوركشا ڈرائیور کی IIT کرنے والی بیٹی پر بنی فرانسیسی فلم 'دی بگ ڈی'

0

سوپر 30 کے بانی اور ماہر ریاضات آنند کمار کی نگرانی میں آئی آئی ٹی کرنے والی ندھی جھا پر بنی فلم LE GRAND JOUR یعنی 'دی بگ ڈی' کا پیرس میں مظاہرہ کیا گیا۔

 ندھی کی کہانی ایک آٹوركشا چلانے والے کی بیٹی کی حیرت انگیز کہانی ہے۔ یہ خود کو دنیا کے سامنے نئے طور پر پیش کرنے کی کہانی ہے۔ اس کا سہرا سوپر 30 کے بانی اور ماہر ریاضات آنند کمار کو جاتا ہے، جنہوں نے اپنے گھر میں رکھ کر ندھی کو پڑھایا اور اس قابل بنایا۔ فلم کی نمائش کے بعد آنند کمار نے کہا کہ تعلیم میں پسماندہ بچوں کی زندگی کو تبدیل کرنے کی طاقت ہے اور یہ بچے مواقع کی کمی کی وجہ سے پیچھے رہ جاتے ہیں۔

کمار نے یہاں فرانسیسی بزنس اسکول 'ای ایس ای سی' میں فرانسیسی فلم 'دی بگ ڈی' کی نمائش کے بعد اپنے خطاب میں کئی محروم طلباء کی کہانی بیان کی۔

کمار نے کہا، '' یہ سارا کچھ مواقع کے فقدان ہی کی وجہ سے ترقی سے محروم ہو جاتے ہیں۔ جہاں تک ندھی کی بات ہے تو وہ قابل ہیں اور میں نے سوپر 30 میں 14 سال کے سفر کے دوران یہ دیکھا ہے کہ چھوٹا سا موقع بھی انہیں تبدیل کر سکتا ہے۔ مشہور فلمساز پاسکل پلسن کی یہ فلم ڈیڑھ گھنٹے ہے۔

ندھی نے گزشتہ سال آئی آئی ٹی جی کے امتحان پاس کی اور وہ فی الحال بھارتیہ کھان ودیالیہ دھنباد میں پڑھ رہی ہے۔

آنند کمار نےسوپر 30کے بارے میں کہا، '' آج، وہ تمام اچھے مقامات پر کام کر رہے ہیں اور اچھی تعلیم کا منصوبہ بنا رہے ہیں۔ اس کی واحد وجہ یہ ہے کہ انہوں نے تجربے کے ذریعے تعلیم کی اہمیت کو سمجھا ہے۔ '' سال 2002 میں سوپر 30 کے قیام کے بعد سے اس کے 200 سے زائد طلباء نے آئی آئی ٹی تک رسائی کر امتحانات پاس ہے۔ )پی ٹی آئی(