من پسند کیک نہیں ملا تو میاں بیوی نے شروع کر دیا اسٹارٹپ

0

جنہیں کھانے کا شوق ہوتا ہے، وہ اپنے من پسند کھانوں کے لئے کچھ بھی کر سکتے ہیں۔ کہتے ہیں کہ ذائقے کے جنون میں آدمی نئی نئی منزلوں کی تلاش میں نکل جاتا ہے، بلکہ کبھی کبھی تو حیرت انگیز کام بھی کر جاتا ہے۔ میلوں ٹھیلوں کا سفر کرتا ہے، نئے دوست بناتا ہے اور نئی سوچ بھی پیدا کرتا ہے۔ کھانے کا شوق اسی طرح سے تنمے شنکر اورجوتی شنکر کے لئے اسٹارٹپ کا خیال لے کر آیا۔ Thebakerymart.comکی کہانی بڑی دلچسپ ہے۔ ایک دن جوتی اور ان کے شوہر تنمے پاس کے ہی اسٹور سے کیک آن لائن آرڈر کر رہے تھے لیکن ان کی پسند کا کیک نہیں ملا۔ اپنا من پسد کیک نہیں ملنے پر جوتی اور ان کے شوہر کو مایوسی ہاتھ لگی. لیکن انہیں اسی بہانے ایک اسٹارٹپ کا خیال دماغ میں آیا اور انہوں نے Thebakerymart.com کی بنیاد رکھی۔

 جوتی شنکر نے یور اسٹوری کو بتایا،"ہر وہ بیکر جو بہتر اور لذیذ کیک بناتا ہے اور لوگ ان کے ٹیسٹ کے بارے میں نہیں جانتے ہیں ان کے لئے میں نے ایک مارکیٹ کی جگہ بنانا چاہتی ہوں. کسی مارکیٹ میں اگر کوئی بیکر کافی مشہور ہے تو ہم اسے اپنے پلیٹ فارم http: // www .thebakerymart.com کے ساتھ لا کر ان کے پروڈکٹس کو ہزاروں کلائنٹس تک پہنچنے کا موقع مہیا کرانا چاہتے ہیں۔ "

جیوتی بتاتی ہیں،

"اس وقت ہمیں احساس ہوا کہ کیوں نہ ہم آن لائن مارکیٹ تیار کرے ایسے یوزرس کے لئے جو اپنے قریبی بیکری اسٹور سے بیکری مصنوعات کی خریداری سکے۔ ہم کسٹمر اور ایسے بیکری والوں کے درمیان دوری کم کرنا چاہتے تھے جو آن لائن کاروبار کے بارے میں تھوڑی بھی معلومات نہیں رکھتے تھے۔ "
تنمے اور جوتی
تنمے اور جوتی

جیوتی بتاتی ہیں،

"thebakerymart.com میں کسٹمر کے لئے ایک سیکشن بنایا گیا ہے، جس میں کسٹمر کی طرف سے ملی نمبر یہ طے کریں گے کہ کس بیکر کو مارکیٹ کی جگہ والے سیکشن میں کیا مقام ملے۔ مطلب صاف ہے کہ اس بیکر کو زیادہ درجہ بندی ملیں گی جس کا کیک کسٹمر کو سب سے زیادہ پسند آئے گا. "

لوگوں کے درمیان http://www.thebakerymart.com کے ڈیزائنر کیک کے کوریج پر جوتی بتاتی ہیں کہ اگر ہمیں 100 کیک کا آرڈر ملتا ہے تو اس میں سے محض 10 فیصدی ریگيولر کیک ہوتے ہیں باقی 90 فیصد ڈیزائنر کیک کا آرڈر ہوتا ہے۔ اسٹارٹپ کے آغاز کے پہلے دونوں نے مارکیٹ کا سروے کیا اور کئی وینڈرس سے بات چیت کی اور ان کا مسئلہ سمجھنے کی کوشش کی۔ دونوں کو مارکیٹ سروے کرنے سے یہ پتہ چلا کہ وینڈر آن لائن دنیا کے بارے میں جانتے تو ہیں، لیکن وہ ایسی ٹیکنالوجی اورانٹرنیٹ سے ذیادہ واقف نہیں ہیں، جس سے ان کا کیک آن لائن فروخت کیا سکے اور وہ اپنا مارکیٹ آن لائن تیار کر سکیں۔ جوتی اور تنمے نے اپنے خیال کو بزنس میں تبدیل کرنے کا کام شروع کیا۔

 تنمے کہتے ہیں،

"ہماری ویب سائٹ کا ہدف تمام کیک وینڈرس کے لئے جہاں وہ اپنے کیک آن لائن فروخت سکیں اور اپنی دکان کی برانڈنگ کر سکیں۔ اس کے علاوہ ہم بیکری وینڈر اور یوزرس کے درمیان فرق کو کم کرنا چاہتے ہیں. "

کیک کی قیمتیں، اس میں استعمال کئے جانے والے مواد کی بنیاد پر طے ہوتی ہیں، ایک بار اگر آپ نے کیک کا آرڈر بک کر دیا تو آپ کے سوچ کے مطابق ڈیزائن میں کیک بنانے کا آرڈر دے سکتے ہیں۔ جوتی اس ڈیزائن کو ہر قیمت پر ممکن بنانے کی کوشش کرتی ہیں تاکہ خریددار اور اس کے بچوں کی پارٹی مذاق بن پائے۔

thebakerymart.com فی الحال بیٹا ماڈل چل رہا ہے اور دہلی این سی آر میں کیک کی آن لائن ترسیل کی جا رہی ہے- فی الحال پورے کاروبار پر جوتی نظر رکھ رہی ہیں اور ویب سائٹ مینجمنٹ سے لے کر وینڈر مینجمنٹ اور آپریشنز تک کا کام بھی سنبھال رہی ہیں۔ تنمے جوتی کی مدد ویب سائٹ اسٹرکچر اور تکنیکی تعلقات میں مدد کرتے ہیں- فی الحال کمپنی ہر مہینہ اوسطا 300 کلو گرام کے آرڈر کی تکمیل کر رہی ہے۔ کمپنی کو زیادہ تر آرڈر تخلیقی ڈیزائن اور انوکھے کیک والے خیال کے لئے حاصل ہو رہے ہیں۔ اپنے مشن کو لے کر آگے بڑھ رہی جوتی کام زندگی میں بیلنس کے بارے میں کہتی ہیں کہ کام تو ضروری ہے لیکن گھریلو ذمہ داریوں اور اپنی چار سال کی بچی کو کافی وقت دینا پڑتا ہے۔ تاہم اس سب کے درمیان تال میل بٹھاتے ہوئے جیوتی thebakerymart.com کو ایک ورلڈ کلاس پلیٹ فارم بنانا چاہتی ہیں اور ان کے اس مشن میں ان کے شوہر اور thebakerymart.com کے کوفاونڈر تنمے شنکر ہر قدم ان کے ساتھ ہیں۔

تحریر - ایس ابراہیم 

Related Stories