'سویم' ایپ سے دس زبانوں میں 500 سے زیادہ کورس مفت دستیاب کرائے گی حکومت

0

مرکزی حکومت اس سال ‘سویم’ نامی ایپ کے ذریعے فاصلاتی تعلیم کے پروگرام کے تحت دس زبانوں میں 500 سے زیادہ کورس طالب علموں کو فراہم كروائےگی۔

وزیر برائے ترقی انسانی وسائل اسمرتی ایرانی نے لوک سبھا میں سوال کے دوران ارکان کے سوالات کے جواب میں بتایا،

"مفت ریموٹ تعلیم کو ٹیکنالوجی سے جوڑتے ہوئے مرکزی حکومت نے اس سال سے سویم ایپ کے ذریعے طالب علموں کو 500 سے زائد کورس دستیاب کروانے کا فیصلہ کیا ہے۔"

انہوں نے بتایا کہ سویم نامی اس ایپ میں انڈین انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی، قومی انسٹی ٹیوٹ آف ٹیکنالوجی اور دیگر ممتاز اداروں کے ذریعے کورسو کے لیے تیار کیا جائےگا۔ ساتھ ہی انہوں نے بتایا کہ 500 سے زائد تمام کورس طالب علموں کو مفت مہیا کرائے جائیں گے اور تعلیم کے میدان میں جس انقلاب کی امید کی جا رہی ہے وہ اس سے ممکن ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ فاصلاتی تعلیم کے پروگرام کا جائزہ ایک مسلسل عمل ہے اور سال 2014 میں سابقہ یو پی اے حکومت نے اسے اگنو سے ہٹا کر یونیورسٹی گرانٹ کمیشن کے ساتھ شامل کیا تھا۔ اس شعبے کو لے کر کچھ غور و فکر کی ضرورت ہے اور حکومت یو جی سی کے ساتھ اس سمت میں کام کر رہی ہے.

ہندوستانی تعلیم کی سطح کو بین الاقوامی سطح پر سب سے نچلے درجے کا بتائے جانے سے متعلق آر جے ڈی رکن پپو یادو کی بات کو پوری طرح مسترد کرتے ہوئے وزیر نے کہا کہ بہت سے طالب علم اور استاد ایسے ہوئے ہیں جنہوں نے اپنے کام سے بین الاقوامی تعلیمی دنیا میں شہرت پائی ہے۔ ایسے میں یہ کہنا نامناسب ہے کہ ہندوستانی تعلیم عالمی سطح پرکم درجے کی ہے۔

تاہم اسمرتی ایرانی نے اس بات سے اتفاق ظاہر کی کہ ہندوستانی تعلیم کے شعبے میں کورس کو اپ گریڈ کرنے کی ضرورت ہے۔ انہوں نے بتایا کہ اس کے لئے میسا چوسٹس یونیورسٹی اور سٹینفورڈ یونیورسٹی کے ساتھ بات چیت چل رہی ہے۔