سچن کاٹے نے شروع کی کلیئر کاررینٹل

اورنگ آباد کے سچنکاٹے کیوں تعریف کے مستحق ہیں؟

0

سچنکاٹےکلیئر کاررینٹلکے بانی ہیں اور جب وہ ہمارے يورسٹوری کے آفس میں آئے  تھےتو  ہم ان کے اثر سے میں بے خبر تھے ۔ جی ہاں ..... کلیئر کاررینٹلملک میں دوسری  کمپنیوں کی طرح ہے لیکن کچھ باتیں اسے دوسروں سے الگ بناتی ہیں ۔

ابتدائی دن

سچنکاٹے مہاراشٹر کے، اورنگ آباد کے چھوٹے سے شہر سے ہیں ۔ جہاں اسٹارٹپ کا ايڈيا ایلین کا کام ہے ۔ (جی ہاں ....، ایک دکان کا آغاز بھی اسٹارٹپ ہے، لیکن ہم روایتی تناظر میں بات کر رہے ہیں) سچن جہاں رهتے تھے وہاں پر 4 گریڈ کے بعد اسکول نہیں ہیں لیکن سچن کے والدین نے انہیں تعلیم کے لئے اپنے دوست کے پاس بھیجا ۔ جہاں پر اسکول کی سہولت تھی ۔ سچن نے پیسوں کے لئے نيوزپیپر کا کام شروع کیا اور خوش قسمتی سے انہیں 11 ویں میں ایک کمپیوٹر انسٹی ٹیوٹ میں آفس بوائے کی جاب مل گئی ۔

کمپیوٹر سے ہمیشہ سچن کو لگاو رہا، اس لئے حالات کا فائدہ اٹھا کر وہ ایک سال ہی میں کمپیوٹر انسٹرکٹر بن گئے ۔ 12 ویں کے بعد، سچن اعلی تعلیم کے لئے اورنگ آباد آ گئے اور ٹراویل ایجنسی میں پارٹ ٹائم کام کیا ۔ سچن کہتے ہیں، "اس جاب سے میں نے ٹراویل بزنس کے بارے میں جانا ۔ پارٹ ٹائم سیلری میں میں فل ٹائم کام کرنے لگا کیونکہ میں آہستہ آہستہ کمپیوٹر کا استعمال شروع کرنے لگا جس سے میں نے اپنے کمپیوٹر کی مہارت کو بہتر کیا ۔ "وہ کمپیوٹر میں بی ایس سی کر رہے تھے اور ان کا جھكام SEO  سرچ انجن اپٹمائزینشن  تھا ۔ جس ٹراویل ایجنسی کے لئے وہ کام کر رہے تھے اس میں یہ کام آیا ۔

اس کے بعد سچن نے دوسری جگہ جانے کی کوشش کی، لیکن ان کا خاندان اس سے  مطمئن  نہیں تھا ۔ انہوں نے واپس آنے کا فیصلہ کیا اور ویب ڈیولپمنٹ کا کام شروع کیا ۔ انہوں نے سفر اور ہوٹل  پر توجہ مرکوز کی اور اب تک اپنی ٹیم کے ساتھ 600 سے زیادہ ویب سائٹس کو بنا چکے ہیں ۔ اس سے InfoGird اور NetMantle وجود میں آئی ۔

بڑا موقع

سچن ہمیشہ ٹراویل اور ہاسپٹالٹي انڈسٹری کے ساتھ منسلک ہوئے تھے اور انڈسٹری کی ضروریات کے بارے میں جانتے تھے ۔ سچن کہتے ہیں، "ٹیکنالوجی ایئر لائنز، ہوٹل کی بکنگ وغیرہ ..، کے لئے تیار ہو گئی تھی لیکن لاسٹ مائل کنیکٹوٹی کو نظر انداز کیا گیا تھا، جس کی  ضرورت سیاحت میں سڑک کے سفر کے لئے ہے ۔" اور اس طرح جولائی 2010 میںکلیئر کاررینٹل شروع کیا گیا ۔ یہ وہ وقت تھا جب میرو ریڈیو ٹیکسی سروس اور دوسرے لوگ آ چکے تھے ۔

کلیئر کاررینٹل لوکل (مکمل دن، نصف دن اور منتقلی کے لئے پیکیج) اور اٹسٹیشن سفر (راؤنڈ ٹرپ، جنگل وہ ڈراپ اور  سفر  کے دیگر پیکیج) فراہم کرتا ہے ۔ 'سی سی ار'  ہندوستان میں 150 سے زائد شہروں کے لئے کار کرایہ پر لینے کی خدمت فراہم کرتا ہے اور تقریبا 100 لوگوں کی ٹیم اس کو چلاتی ہے ۔

بغیر فنڈنگ کے

ہم نے بہت سیکاررینٹل کمپنیوں کو فنڈنگ لیتے دیکھا ہے پر سچن نے ہمیں حیران کیا ۔ سچن نے بغیر کسی فنڈنگ کے 150 سے بھی زیادہ شہر وں میں اپنی کمپنی کے دفاتر قائم کیے ۔ سي سي ار کے پاس 1000 ونڈر کے ساتھ 14000 سے زیادہ کاروں کی انوینٹری ہے ۔ گھریلو، غیر ملکی سیاحوں اور کارپوریٹس کے علاوہ میک ما ئی ٹرپ، کاکس اور کنگز اور تھامس کک بھی سي سي ار کے ساتھ پارٹنر ہیں ۔ سچن کہتے ہیں، "ہم نے اپنی توجہ ٹائیر 2/3 شہروں میں مرکوز کی ہے ۔ پروڈکٹ خریدنے کی صلاحیت میں اضافہ ہوا ہے اور چھوٹے شہروں میں بھی لوگ اب کیب لے رہے ہیں ۔ "ان کا شہروں میں کام بھی پھیلا ہوا ہے لیکن وہ ترقی کے لئے چھوٹے شہروں پر بھروسہ کر رہے ہیں ۔

اورنگ آباد سے ایک کمپنی کی تعمیر

ہم نے کمپنیوں کو چھوٹے شہروں سے (بھونیشور کے کچھ حصوں سے دھرم شالہ سے یا ان جیسے) بنتے دیکھا ہے اور یہ بھی ایک ایسی ابتدائیہ کی کامیابی کی کہانی ہے جو اورنگ آباد سے شروع ہوئی ۔ ہمیشہ کی طرح ہر کسی میں اچھا اور برا ہوتا ہے ۔

برا - کوئی مدد یا نمائش نہیں، اممیچور مارکیٹ، خراب بنیادی ڈھاناچا، کوئی سرمایہ نہیں ۔

اچھا - بہترین صلاحیت کی ضرورت نہیں ((بشرطیکہ آپ جانتے ہو کہ کس طرح کام کرانا چاہئے)

سچن اپنے کام میں یقین رکھتے تھے اور ان کے صبر نے ان کے لئے کامیابی کے دروازے کھولے ۔ مقامی اخبار میں ان کے بلاگ "اورنگ آباد کالنگ" کے بارے میں لکھا ہے ۔ جس نے گھر سے باہر تعلیم حاصل کر رہے اور روزگار کی تلاش کر رہے بہت سے نوجوانوں کی حوصلہ افزائی کی۔

اورنگ آباد کے ایک مقامی ہیرو سچنکاٹے زیادہ لوگوں تک نہیں پہنچے ہیں اور ہمیں امید ہے کہ اس کام سے ان کو ان کا مقام ملا ہے ۔

Related Stories