بل گیٹس آج بھی سب سے امیر، 50 کی فہرست میں 3 ہندوستانی

0

تین ہندوستانیوں - ریلائنس انڈسٹریز کے مکیش امبانی، وپرو کے عظیم پریم جی اور سن فارما کے دلیپ سنگھوی- دنیا کے 50 سب سے امیر لوگوں کی فہرست میں شامل ہی۔ اس فہرست میں مائیکرو سافٹ کے بل گیٹس سب سے اوپر ہیں۔

بزنس انسائڈر کے ساتھ مل کر تیار کی گئی امیر لوگوں کی نئی ویلتھ ایکس فہرست میں امبانی کو 24.8 ارب ڈالر کی ملکیت کے ساتھ 27 وایں مقام پر رکھا گیا ہے۔ پریم جی 16.5 ارب ڈالر کے ساتھ 43 ویں پر ہے۔ سنگھوی 16.4 ارب ڈالر کے ساتھ اس فہرست میں 44 ویں نمبر پر ہیں۔

دنیا کے 50 سب سے امیر لوگوں کے پاس کل 1450 ارب ڈالر کی جائیداد ہے, جو آسٹریلیا کے کل جی ڈی پی کے برابر ہے۔

اس فہرست میں سب سے اوپر بل گیٹس ہیں جن کے پاس 87.4 ارب ڈالر کی جائیداد ہے جن کے بعد 66.8 ارب ڈالر کے ساتھ سپین کے تاجر امانسيو ارٹیگا گاونا کا مقام ہے۔ اس میں 60.7 ارب ڈالر کے ساتھ امریکی سرمایہ کار وارن بفے تیسرے مقام پر ہیں۔ امیزان کے جیفری بیجوس 56.6 ارب ڈالر کے کے ساتھ چوتھے اور 47.4 ارب ڈالر کے ساتھ امریکی کاروباری ڈیوڈ کوچ دنیا کے پانچویں سب سے امیر شخص ہیں۔

فہرست میں شامل 29 ارب امریکی ہیں جبکہ چین کے چار اور ہندوستان کے تین ارب پتیوں نے اس فہرست میں اپنی جگہ بنائی ہے۔

فیس بک کے شریک بانی 31 سالہ مارک جكربرگ اس فہرست میں آٹھویں نمبر پر ہیں جن کے پاس 42.8 ارب ڈالر کی جائیداد ہے۔

اس فہرست میں صرف چار خواتین ہیں اور ان لريل کی جانشین 93 سالہ لليین بیٹینكورٹ بھی شامل ہیں۔ وہ 29 ارب ڈالر کے ساتھ 17 ویں نمبر پر ہے۔

کاروباری طبقہ کے لحاظ سے فہرست میں ٹیکنالوجی کے میدان کا دبدبہ رہا اور فینانس سمیت دیگر شعبوں کے مقابلے کہیں زیادہ اس شعبے کے 12 ارب پتی فہرست میں ہیں۔